zondag 22 januari 2012

Fraser Island: day 3

En toen brak alweer de laatste dag: Zondag!
En jawel, de zon scheen ook nog eens!

We konden een uurtje langer uitslapen en hebben het kamp opgeruimd. Met de jeeps reden we naar het regenwoud waar we een mooie wandeling hadden. 
Het leek een beetje op de regenwouden uit een dierentuin maar dan natuurlijk in het echt!
Heel bijzonder waren ook de dieren geluiden. Geen idee wat het voor dieren waren maar ze begonnen telkens tegelijk geluid te maken. 
Na de wandeltocht door het regenwoud gingen we door naar het laatste en meest populaire lake van het eiland: lake mc Kinsey. 
Het was goed te merken dat dit een populair meer is want het was een stuk drukker dan de plaatsen waar we de dagen daarvoor waren geweest.
Maar dat kon de pret natuurlijk niet drukken want het meer komt regelrecht uit een reisgids. 
Prachtig lichtblauw water en zacht wit zand. Terry had ons de tip gegeven om een speciaal weggetje te nemen waarna we uitkwamen op een soort prive strandje. 
Twee uur zwemmen en een hele fotosessie met de groep later was het weer tijd om naar de ferry te gaan richting Hervey Bay.

Omdat mijn camera was vastgelopen door het zand ( jaja ik weet het ik ben slecht met elektronica!) ben ik heeeeel blij dat ik de foto's van mensen uit m'n groep heb kunnen overnemen. 
Terug in Hervey Bay uit eten geweest met de hele groep en ' s avonds arriveerde Janneke ook weer in het hostel. 
Na bijgekletst te hebben gingen we lekker slapen en hebben we de volgende dag allebei een nieuwe camera gekocht. Gelukkig is Janneke ook zo slecht met elektronica als ik haha!


























4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto's joooos!! En laat je niet gek maken door rare dierengeluiden heh?!;) x ollie

Naomi zei

Hahaha, wat ben je toch ook een lekkerding! Je camera weer stuk! Ik vind het super om te lezen, ben weer helemaal bij! :) KUS vanuit Amsterdam van Naomi

Pp zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Oostzaan zei

geweldig zeg, mooie foto's!!!
Hier een dik pak sneeuw, het land ligt weer helemaal plat. Er wordt geschaatst, lekker warme chocomel heerlijk.
geniet ervan meid en graag gauw weer nieuwe fotos.

H
M
L
B