zaterdag 7 januari 2012

Goodbye Holland


Lieve Allemaal, nog 1 dagje en dan is het zover!

De laatste twee daagjes lekker vertoefd in Goes en afgelopen week afscheid genomen van iedereen in Utrecht. Morgen vlieg ik om 19:30 vanaf Schiphol. Ik heb eerst een overstap in London en dan via Bangkok in één stuk door naar Sydney. Als ik in Sydney aankom ( ’s ochtends op 9 januari: lange reis!!) heb ik voor de eerste twee nachten alvast een hostel geboekt. Of ik echt uit ga rusten met 8 mensen op een slaapzaal is natuurlijk nog maar de vraag.  Gelukkig heb ik een voorraad oordoppen ingeslagen voor zulk soort omstandigheden. Zoals jullie ook in m’n profiel kunnen lezen ga ik tot 10 februari reizen langs de oostkust (van Sydney naar Cairns) en begint vanaf 17 februari mijn introductieprogramma aan de universiteit.

Volgens mij heb ik inmiddels wel 1000 keer de vraag gehoord ‘Oh Joos vind je het niet spannend?’. Ja, het wordt wel een avontuur maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen! Ik hoop dat ik jullie door deze blog een beetje op de hoogte kan houden van al m’n belevenissen. Maar, zoals jullie weten ben ik niet zo’n ster met elektronica dus geen zorgen als jullie even niets van me horen!
Er volgen nog wat foto’s van m’n afscheidsborrel, ik ga de mooiste werfkelder van Utrecht wel missen hoor! Bedankt voor jullie lieve smsjes, mailjes en cadeautjes: ik hou jullie op de hoogte.
Jullie kunnen me uiteraard gewoon mailen op jcwboeters@gmail.com, via facebook of een reactie plaatsen onder mijn berichten. Voor de mensen met skype, mijn gebruikersnaam is josephine.boeters25.
Liefs!

Geen opmerkingen: